30/03/2022

MY FAMILY

Keluarga tu permata, harta paling bernilai dan merupakan hubungan yang paling telus dari segala hubungan. Haaa gituu. Oopss.

Okay serius, aku jenis family person. Aku punya tahap sayang keluarga tu, sampai tahap tiada siapa boleh usik keluarga aku. Kami 4 beradik (dalam gambar laa) sebab sekarang dah lima beradik ha. Mak sama ayah sama. 

Mama abah kahwin muda, yelah orang lama kan. Abah mama kenal zaman sekolah lagi. Alhamdulillah berjodoh sampai sekarang. Mama lahir tahun 1981 dan abah pula lahir 1979. Uniknya hari lahir abah 16/3/1979, hari lahir aku lewat dua hari 18/3/1999. Ceh unik lah sangat. Tapi aku suka benda tu. Paling suka, daripada zaman sekolah rendah sampai sekarang. Anak bapak kan. Hihi.

Ya, akulah yang sulung tu, yang pertama haha. Nama penuh aku Siti Nur Farahhanim. Susah sebenarnya untuk aku terima nama depan tu, dan aku serta adik-adik lelaki aku pun setuju nak tukar nama bila dah besar. Tapi cuma borak-borak ajelah, siapa lah kami nak melawan keputusan mama abah. 

Adik-adik aku ramai. Ada empat orang, dua lelaki dua perempuan. Lelaki yang pertama Muhammad Firdaus Iskandar (2000/22 tahun), Mohamad Ferhad Aqasha (2003/19 tahun). Adik perempuan pertama Zahra Nur Amina (2015/8 tahun) dan yang terakhir Zandra Nur Hanania (2021/6 bulan). Itu saja untuk permulaan ni. Macam biasa, simpan sikit untuk masa akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan